1.

ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازی‌های دیجیتال

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 103-117
سمیه نگهداری؛ محمد حسن صیف؛ مهران فرج الهی؛ احمد رستگار

2.

مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 2، آذر 1398، صفحه 21-34
آمینه الهی؛ علی نقی اقدسی؛ سید داوود حسینی نسب

3.

نقش جهت‌گیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد

دوره 2، شماره 5، شهریور 1393، صفحه 27-42
کاظم برزگر بفرویی؛ مهدی برزگر برفویی؛ یعقوب ملایی بهرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب