1.

Measuring Satisfaction of Some Postgraduate Engineering Students at Shiraz University about Virtual and Remote Laboratories

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 1-15
Ghasem Salimi؛ Fateme Mirghafari؛ Mohammad Hassan Janfeshan؛ Ali Akbar Safavi

2.

اثر رضایت گردشگر از مناطق گردشگری بر تبلیغات شفاهی با میانجی‌گری هویت مقصد، مورد پژوهش: قلعه رودخان و ماسوله

دوره 13، شماره1 (پیاپی 26)، فروردین 1401، صفحه 107-122
یزدان شیرمحمدی؛ محمدتقی امینی؛ اسماعیل نصیری هندخاله؛ مریم بهرامی

3.

آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 91-108
مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری

4.

تبیین عوامل موثر بر تقاضای گردشگری زنجان

دوره 14، شماره 3 (پیاپی 32)، مهر 1402، صفحه 165-184
مهدی مودودی ارخودی؛ حامد نقی لو

5.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

6.

شناسایی عوامل موثر بر طفره‌روی سازمانی با رویکرد نقشه راه اصلاح نظام اداری

دوره 4، شماره 4 (پیاپی 16)، مهر 1395، صفحه 101-114
علی سامانی؛ حسن درویش؛ سعید عابسی؛ حسین صفرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب