1.

Design and Explanation of Measuring Model for the Impacts of Information Communication Technology on Sustainable Development

دوره 6، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 19-36
محمد آزادنیا؛ شمس السادات زاهدی؛ عبدالرضا مجدالدین؛ محمد رضا پورعابدی

2.

PRE-SERVICE TEACHERS' SELF-EFFICACY IN THE USE OF OPEN-SOURCE SOFTWARE FOR LEARNING IN LAGOS STATE

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 155-108
Ayotunde Atanda Falade؛ GBOYEGA Ayodeji ALADESUSI

3.

Secondary School Teachers’ Access to Virtual Laboratory for Teaching Biology in Secondary Schools in Minna, Niger State

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 21-35
GBOYEGA Ayodeji ALADESUSI؛ Florence Daramola؛ Adesoye Oladunni AJAMU

4.

ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش

دوره 8، شماره 1، مهر 1399، صفحه 93-100
وحید بخشعلی پور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی

5.

ارزیابی وضعیت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در فرآیند یاددهی و یادگیری مدارس هوشمند به روش آمیخته: مطالعه‌ی موردی (معلمان مدارس هوشمند شهرستان اردل)

دوره 3، شماره 2، مهر 1402، صفحه 11-26
محبوبه خسروی؛ حسین حاجتی کاجی

6.

بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 73-80
عرفانه راسخ جهرمی

7.

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر شکاف درآمدی خانوارهای روستایی در ایران

دوره 5، مکرر دوم شماره 20، اسفند 1394، صفحه 70-57
حمید سپهردوست؛ صابر زمانی شبخانه

8.

تأثیر مؤلفه های دانش بر تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در کشورهای منتخب عضو سازمان همکاری اسلامی

دوره 6، شماره 21، آذر 1401، صفحه 35-48
ابوالفضل شاه آبادی؛ علی مرادی؛ زهرا مهرادفر

9.

مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

دوره 2، شماره 1، آبان 1393، صفحه 18-26
ندا بزرگ زاده؛ سارا کشکر؛ حسین سپاسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب