1.

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 15-29
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده

2.

بررسی نقش میانجی اعتماد سازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور)

دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، تیر 1399، صفحه 53-66
شهناز خادمی‌زاده؛ زینب محمدی

3.

رابطه ی بین فرهنگ‌سازمانی و سرمایۀ اجتماعی کارکنان فدراسیون ورزش معلولین

دوره 1، شماره 4، دی 1393، صفحه 35-44
مجتبی قاسمی سیانی؛ مرتضی دوستی

4.

نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان)

دوره 8، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 93-106
فریبا مالکی؛ مسلم مبارکی؛ احسان نامدار جویمی؛ لیلا تمسکی هرسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب