1.

ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی

دوره 7، شماره 4، اردیبهشت 1398، صفحه 37-44
رسول نظری؛ محمد علی قره؛ شیوا اسداللهی

2.

ارائه مدل مدیریت کنش حسابگرانه در سازمان‌های دولتی ایران

دوره 11، شماره3 (پیاپی 43)، تیر 1402، صفحه 169-190
زهرا محمدپور؛ داود کیاکجوری

3.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

4.

بررسی میزان کاربرد مؤلفه‌های سایبرنتیک در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، مهر 1401، صفحه 22-11
مهدی کریمی؛ مریم سلامی

5.

بررسی و تبیین الگوی بهینه خط‌مشی‌گذاری سیستم ‏مدیریتی در تصمیم‌گیری سازمانی جمعیت ‏هلال‌احمر

دوره 12، شماره1 (پیاپی 45)، دی 1402، صفحه 89-108
روح اله حسینی؛ روح الله نظیفی

6.

تحلیل محتوایی ابزارهای انسجام در سخنرانی‌های دولت تدبیر و امید در حوزۀ مدیریت کلان سازمان‌های دولتی، دوره اول و دوم ریاست جمهوری

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، آبان 1402، صفحه 1-20
یوسف حضرتی

7.

تغییرات تنوع و تراکم جمعیت پرندگان آبزی و کنار آبزی در تالاب سد شیرین سو

دوره 7، شماره 3، دی 1397، صفحه 45-58
علی کیانیان؛ صیاد شیخی ئیلانلو؛ الهام ابراهیمی

8.

زون‌بندی منطقه شکار ممنوع کوه گُرم جهرم به منظور بررسی امکان تبدیل به یکی از مناطق تحت حفاظت با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)

دوره 2، شماره 4، خرداد 1393، صفحه 77-90
حلیمه زارعیان؛ حمیدرضا اسماعیلی؛ علی غلامحسینی؛ علی موذنی

9.

شناسایی شاخص های مدیریت داوطلبان ورزش دانشگاهی با تاکید بر متغیرهای رفتار سازمانی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 39-47
حمیدرضا یارقلی؛ امین دهقان قهفرخی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

10.

شناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیون‌های ورزشی

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 119-130
اکبر فریدفتحی؛ راضیه ولی زاده

11.

شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد با نگاهی به آموزش عالی

دوره 2، شماره 7، اسفند 1393، صفحه 65-82
وجیهه کریمی؛ عبدالرحیم نوه‌ابراهیم؛ حمیدرضا آراسته؛ محمدرضا بهرنگی

12.

طراحی الگوی پیدایش مدیران تصادفی در سازمان‌ها

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، آبان 1402، صفحه 155-170
علی‌اصغر مباشری؛ هادی تیموری؛ شهرزاد کیان‌پور

13.

طراحی مدل جامعه برندی ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403
مجتبی قربانی آسیابر؛ حمید قاسمی

14.

طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML)

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 49-60
محمود امانپور قرائی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمدرضا سرمدی؛ مهدی محمودی

15.

عنصر جمعیت و نقش دولت در مدیریت و جلوگیری از کاهش آن براساس مبانی فقهی

دوره 12، شماره2 (پیاپی 46)، اردیبهشت 1403، صفحه 89-102
علیرضا جعفرزاده کوچکی

16.

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 21-29
محمد ابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ پگاه سلطانی مقدم



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب