1.

الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی

دوره 12، شماره 1، تیر 1402، صفحه 11-24
مریم فلاح کاظمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی

2.

تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 32-45
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ جواد بگمرادی

3.

تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 87-100
سید احسان امیر حسینی؛ فاطمه روشنی؛ فریبرز فتحی

4.

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 66-75
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب