1.

ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 61-70
قدرت الله باقری؛ آزیتا شهپرتوفیق؛ مجتبی طریفی؛ ابراهیم دلدار

2.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

3.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 40-55
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

4.

تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی ایران

دوره 11، شماره 2، دی 1402، صفحه 15-32
محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهدی جهانگیری؛ مریم فریدفتحی

5.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی و بررسی تأثیر آن بر رشد اقتصادی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 48-11
رضا اکبریان؛ علی قائدی

6.

طراحی مدل سکته سازمانی در سازمان‌های دولتی

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، تیر 1400، صفحه 11-28
اسفندیار فرج‌وند؛ مهران مصری

7.

نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 67-76
رسول نظری؛ الهام مشکل گشا؛ رضا فردی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب