1.

ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 61-70
قدرت الله باقری؛ آزیتا شهپرتوفیق؛ مجتبی طریفی؛ ابراهیم دلدار

2.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

3.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 40-55
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

4.

تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران

دوره 11، شماره 2، دی 1402
محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهدی جهانگیری؛ مریم فریدفتحی

5.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی و بررسی تأثیر آن بر رشد اقتصادی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 48-11
رضا اکبریان؛ علی قائدی

6.

طراحی مدل سکته سازمانی در سازمان‌های دولتی

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، تیر 1400، صفحه 11-28
اسفندیار فرج‌وند؛ مهران مصری

7.

نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 67-76
رسول نظری؛ الهام مشکل گشا؛ رضا فردی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب