1.

Standardization of the Persian Version of the Treatment Entry Questionnaire for Students with Internet Addiction

دوره 4، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 47-58
fatemeh Alavi asil؛ khadije Abolmaali alhoseyni؛ Simin Bashar doust

2.

بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 53-66
حسین زارع؛ احمد رستگار

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 21-32
مریم محسن پور؛ حورا الموسوی؛ ملوک خادمی اشکذری

4.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 25-38
علی خدائی؛ امید شکری

5.

مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 31-42
امید شکری؛ محمد آزاد عبداله پور؛ علی تقوایی نیا

6.

نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 25-38
علی خدایی

7.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی

دوره 8، شماره 3، اسفند 1399، صفحه 85-99
علی خدایی؛ سید میثم سید احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب