1.

Assessing the E-Learning Readiness and Capability Levels Of Payam-e-Noor Centers during the Covid-19 Crisis

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 157-172
Gholam Ali Montazer؛ Mahdieh Farazkish

2.

Designing a learning model based on a structuralism approach in a blended learning environment in high school

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 59-70
Maryam Bostanpira؛ Nasim Saeid؛ Forozan Zarabian؛ Ahmad Rastegar؛ Mozhgan Heidari

3.

Open Pedagogy in the Thought of Michel Foucault and Jacques Derrida and its Development in the Distance Education System

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 189-206
bayram aghapour؛ Hamid Maleki؛ Nazila Khatib Zanjani؛ Marjan Masoumi Fard

4.

The Role of Faculty Development on Social Capital In Distance Education Context (Case: Payame Noor University)

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 81-94
Sana Safari

5.

تأملی بر اخلاق جهانی در نظام آموزش از دور

دوره 2، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 33-40
مرجان معصومی‌فرد

6.

تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی)

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 101-115
محمدرضا سرمدی؛ مرجان معصومی فرد

7.

تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم

دوره 1، شماره دوم، اسفند 1393، صفحه 70-93
سونیا موسی‏ رمضانی؛ مهران فرج ‏اللهی؛ سکینه محمد یوسفی؛ محمداحسان تقی‌زاده

8.

طراحی مدل انتقال دانش مؤسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی از طریق آموزش از دور در راستای توسعه روستایی

دوره 5، مکرر اول شماره 20، دی 1394، صفحه 68-55
شعبانعلی نوروزی؛ حبیب الله نجفی هزار جریبی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد رضا سرمدی

9.

طراحی مدل انتقال دانش مؤسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی از طریق آموزش از دور در راستای توسعه روستایی

دوره 1، شماره 1، بهمن 1394، صفحه 70-57
شعبانعلی نوروزی؛ حبیب الله نجفی هزار جریبی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد رضا سرمدی

10.

نگاهی دوباره به پارادایم‏های تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُست‏مدرن

دوره 1، شماره دوم، اسفند 1393، صفحه 47-69
مرجان معصومی ‏فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب