1.

Assessing the E-Learning Readiness and Capability Levels Of Payam-e-Noor Centers during the Covid-19 Crisis

دوره 6، شماره 1، تیر 2024، صفحه 157-172
Gholam Ali Montazer؛ Mahdieh Farazkish

2.

Blended Learning and Academic Achievement: A Meta-Analysis

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 39-48
Hossein Najafi؛ Mozhgan Heidari

3.

Blended Learning in Distance Education: A Comparative Study of Selected Mega Open Universities

دوره 1، شماره 1، مهر 2018، صفحه 9-24
Farhad Seraji

4.

Designing a learning model based on a structuralism approach in a blended learning environment in high school

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 59-70
Maryam Bostanpira؛ Nasim Saeid؛ Forozan Zarabian؛ Ahmad Rastegar؛ Mozhgan Heidari

5.

MALL-based Cumulative Group Dynamic Assessment in Remote Teaching: The Case of Distance Education in Iran

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 135-150
Amir Ghajarieh؛ Mohammad Amin Mozaheb؛ Samira Mohajer

6.

Open Pedagogy in the Thought of Michel Foucault and Jacques Derrida and its Development in the Distance Education System

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 189-206
bayram aghapour؛ Hamid Maleki؛ Nazila Khatib Zanjani؛ Marjan Masoumi Fard

7.

The Effect of Blended Learning on Educational Performance of Secondary School Students in Art in Gonabad City

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
Ali Akbar Ajam؛ Mahdiyeh Mahdizade

8.

The Effect of Blended Learning on Educational Performance of Secondary School Students in Art in Gonabad City

دوره 1، شماره 1، مهر 2018، صفحه 61-74
Ali Akbar Ajam؛ Mahdiyeh Mahdizade

9.

The Effect of Mnemonic Technique and Digital Game-Based Task on Teaching Vocabulary to Iranian EFL Students through Distance Education

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 85-99
Zeynab Heidari؛ Seyed Abdolmajid Tabatabaee Lotfi؛ Amir Sarkeshikian

10.

The Relationship between Thinking Styles and Entrepreneurship Characteristics of Faculty Members in the Distance Education System

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 31-44
Reza Norouzzadeh؛ Bayram Aghapour

11.

The Role of Faculty Development on Social Capital In Distance Education Context (Case: Payame Noor University)

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 81-94
Sana Safari

12.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور

دوره 3، شماره 3، آذر 1395، صفحه 11-19
مظفر شریف زاده؛ ثنا صفری

13.

تأملی بر اخلاق جهانی در نظام آموزش از دور

دوره 2، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 33-40
مرجان معصومی‌فرد

14.

ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم‌استنادی

دوره 6، شماره 4، خرداد 1398، صفحه 107-121
سمیه رجب زاده؛ محمود اکرامی؛ فرامرز سهیلی؛ حمید ملکی

15.

شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 87-99
فرح عالیخانی؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن سعیدی پور؛ مرجان معصومی فرد؛ ماندانا گودرزی

16.

طراحی مدل انتقال دانش مؤسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی از طریق آموزش از دور در راستای توسعه روستایی

دوره 5، مکرر اول شماره 20، دی 1394، صفحه 68-55
شعبانعلی نوروزی؛ حبیب الله نجفی هزار جریبی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد رضا سرمدی

17.

نگاهی دوباره به پارادایم‏های تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُست‏مدرن

دوره 1، شماره دوم، اسفند 1393، صفحه 47-69
مرجان معصومی ‏فرد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب