1.

ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 111-122
محمدرضا بنی اسدی؛ بهرام قدیمی؛ کاوه خبیری؛ زهرا علیپور درویش؛ شهلا حجت

2.

ارائه مدل اشاعه نوآوری های حسابداری در بخش عمومی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 9-24
ساسان مهرانی؛ محمد عبدزاده کنفی

3.

الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران

دوره 12، شماره 2، مهر 1402، صفحه 93-110
عطا گلشنی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ پریوش نوربخش

4.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

5.

رتبه‌بندی عوامل موثر بر اعتبارسنجی مشتریان بانک‌های دولتی در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی

دوره 9، شماره 1، دی 1401، صفحه 27-36
محمد جهانگیریان؛ فرزین رضایی؛ رضا احتشام راثی

6.

شناسائی عوامل و مولفه های شهود در تصمیم گیری از دیدگاه قرآن کریم

دوره 3، شماره 4 (پیاپی 12)، آبان 1394، صفحه 75-91
لطف الله فروزنده دهکردی؛ محمد محمودی میمند؛ سعید عابسی؛ مهدی حدادزاده

7.

واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های ارتقای بالندگی حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی بر اساس گراند تئوری

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 11-28
نازدار پروین؛ لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب