1.

ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122
محمدرضا بنی اسدی؛ بهرام قدیمی؛ کاوه خبیری؛ زهرا علیپور درویش؛ شهلا حجت

2.

ارائه مدل اشاعه نوآوری های حسابداری در بخش عمومی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 9-24
ساسان مهرانی؛ محمد عبدزاده کنفی

3.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

4.

رتبه‌بندی عوامل موثر بر اعتبارسنجی مشتریان بانک‌های دولتی در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی

دوره 9، شماره 1، دی 1401، صفحه 27-36
محمد جهانگیریان؛ فرزین رضایی؛ رضا احتشام راثی

5.

شناسائی عوامل و مولفه های شهود در تصمیم گیری از دیدگاه قرآن کریم

دوره 3، شماره 4 (پیاپی 12)، آبان 1394، صفحه 75-91
لطف الله فروزنده دهکردی؛ محمد محمودی میمند؛ سعید عابسی؛ مهدی حدادزاده

6.

واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های ارتقای بالندگی حرفه‌ای معلمان تربیت‌بدنی بر اساس گراند تئوری

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 11-28
نازدار پروین؛ لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب