1.

Postgraduate Students Integration of Social Media to Area Of Studies and Self-Efficacy in South-West Nigeria

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 9-16
ODEWUMI OLUBUNMI؛ Yusuf Mudasiru olalere

2.

Sustainable B2B Branding Through Social Media: An Exploratory Analysis of Iranian Ports

دوره 11، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 7-23
Sima Alipour؛ Morteza Maleki MinbashRazgah؛ Davood Feiz؛ Azim Zarei

3.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 99-112
سردار محمدی؛ ارش زارعی

4.

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33)، دی 1399، صفحه 161-176
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

5.

ارائه الگوی کیفی هم‌آفرینی ارزش در رویدادهای ورزشی رشته والیبال در بستر رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1402
محسن برجاس؛ حبیب محمدپور؛ حمید جنانی؛ جعفر برقی مقدم

6.

ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 23-30
ابوذر رمضانی؛ سیدجواد قاضی میرسعید؛ احمد پاپی؛ محمدحسین یکتاکوشالی؛ فاطمه رمضانی پاکپورلنگرودی

7.

بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران

دوره 4، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 15-22
معصومه کلاته سیفری؛ مسعود فریدونی

8.

بررسی نگرش دانشجویان بین‏الملل به آموزش‏‏های برخط و کاربرد رسانه‏‏های اجتماعی در یادگیری زبان فارسی در دوران پیش و پس از گسترش ویروس کرونا

دوره 3، شماره 4، مهر 1399، صفحه 39-51
زهرا عباسی؛ فاطمه کلاری

9.

تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی

دوره 2، شماره 4، شهریور 1394، صفحه 38-46
امین رعیت؛ مهوش زینی زاده؛ سمیه عمادی

10.

تاثیر برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام بر مهاجرت ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401
محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی

11.

تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

12.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 37-48
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محسن عین علی

13.

تحلیل ارتباط بین اخلاق حرفه ای و سلامت سازمانی با نقش میانجی رسانه های اجتماعی در بین مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401
علی کریمی؛ علی احمدی؛ حسام الدین علی دوستی؛ مهدی حریری

14.

تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 1-14
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ امیررضا عباسیان؛ فرید گنجی

15.

تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعة شاخص‌های فرهنگی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1402
معصومه حمزه؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ غلامرضا شعبانی بهار

16.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

17.

روایت و شکل‌گیری آن در توئیتر فارسی: تحلیل شیوه‌های داستان‌گویی کاربران ایرانی در توئیتر در جریان زلزلۀ کرمانشاه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1398، صفحه 57-74
حسین کرمانی

18.

شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 17-32
محمدرضا عباس زاده؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

19.

کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 95-109
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ کلثوم حیدری

20.

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 45-58
شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری

21.

مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 28-40
وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

22.

نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 23-34
محمد دهشتی؛ حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجاه

23.

نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401
فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

24.

نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400
سیروس جعفری ظفرآبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب