رهدار, مینا, باقرپور, معصومه. (1402). اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مولفه های هویت تحصیلی در دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(1), 97-106. doi: 10.30473/etl.2023.66345.3915
مینا رهدار; معصومه باقرپور. "اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مولفه های هویت تحصیلی در دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 1, 1402, 97-106. doi: 10.30473/etl.2023.66345.3915
رهدار, مینا, باقرپور, معصومه. (1402). 'اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مولفه های هویت تحصیلی در دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(1), pp. 97-106. doi: 10.30473/etl.2023.66345.3915
رهدار, مینا, باقرپور, معصومه. اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مولفه های هویت تحصیلی در دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 11(1): 97-106. doi: 10.30473/etl.2023.66345.3915


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب