شیرمحمدی, یزدان. (1403). اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر بازتاب نام تجاری درگاه‌های ذخیره جا اینترنتی بوم‌گردی در شهرهای استان گیلان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 15(شماره 3 (پیاپی 36)), 1-18. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
یزدان شیرمحمدی. "اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر بازتاب نام تجاری درگاه‌های ذخیره جا اینترنتی بوم‌گردی در شهرهای استان گیلان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 15, شماره 3 (پیاپی 36), 1403, 1-18. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
شیرمحمدی, یزدان. (1403). 'اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر بازتاب نام تجاری درگاه‌های ذخیره جا اینترنتی بوم‌گردی در شهرهای استان گیلان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 15(شماره 3 (پیاپی 36)), pp. 1-18. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
شیرمحمدی, یزدان. اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر بازتاب نام تجاری درگاه‌های ذخیره جا اینترنتی بوم‌گردی در شهرهای استان گیلان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 15(شماره 3 (پیاپی 36)): 1-18. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب