شیرمحمدی, یزدان. (1402). اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر طنین برند پلتفورم‌های رزر بخش اقامتی در شهرهای استان گیلان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
یزدان شیرمحمدی. "اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر طنین برند پلتفورم‌های رزر بخش اقامتی در شهرهای استان گیلان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1402, -. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
شیرمحمدی, یزدان. (1402). 'اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر طنین برند پلتفورم‌های رزر بخش اقامتی در شهرهای استان گیلان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752
شیرمحمدی, یزدان. اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر طنین برند پلتفورم‌های رزر بخش اقامتی در شهرهای استان گیلان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; (): -. doi: 10.30473/grup.2023.66485.2752


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب