زمانی دهکردی, آرش, کهندل, مهدی, نوربخش, پریوش. (1402). رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), 31-44. doi: 10.30473/arsm.2023.66238.3726
آرش زمانی دهکردی; مهدی کهندل; پریوش نوربخش. "رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 3, 1402, 31-44. doi: 10.30473/arsm.2023.66238.3726
زمانی دهکردی, آرش, کهندل, مهدی, نوربخش, پریوش. (1402). 'رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), pp. 31-44. doi: 10.30473/arsm.2023.66238.3726
زمانی دهکردی, آرش, کهندل, مهدی, نوربخش, پریوش. رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 12(3): 31-44. doi: 10.30473/arsm.2023.66238.3726


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب