صادقی, الهه. (1402). اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), 85-85. doi: 10.30473/etl.2024.69841.4120
الهه صادقی. "اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 3, 1402, 85-85. doi: 10.30473/etl.2024.69841.4120
صادقی, الهه. (1402). 'اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), pp. 85-85. doi: 10.30473/etl.2024.69841.4120
صادقی, الهه. اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 11(3): 85-85. doi: 10.30473/etl.2024.69841.4120


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب