عزیزی, امیر, نوشاد, مهناز. (1402). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(33), -. doi: 10.30473/clpsy.2024.68266.1708
امیر عزیزی; مهناز نوشاد. "اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 33, 1402, -. doi: 10.30473/clpsy.2024.68266.1708
عزیزی, امیر, نوشاد, مهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(33), pp. -. doi: 10.30473/clpsy.2024.68266.1708
عزیزی, امیر, نوشاد, مهناز. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 9(33): -. doi: 10.30473/clpsy.2024.68266.1708


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب