نجفی, حسین. (1402). بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), 1-10. doi: 10.30473/t-edu.2023.69110.1106
حسین نجفی. "بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 2, 1402, 1-10. doi: 10.30473/t-edu.2023.69110.1106
نجفی, حسین. (1402). 'بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), pp. 1-10. doi: 10.30473/t-edu.2023.69110.1106
نجفی, حسین. بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 3(2): 1-10. doi: 10.30473/t-edu.2023.69110.1106


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب