خلیلی فخرآبادی, فاطمه, احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1402). نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), 39-50. doi: 10.30473/t-edu.2024.70220.1114
فاطمه خلیلی فخرآبادی; محمد احمدی ده قطب الدینی. "نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 2, 1402, 39-50. doi: 10.30473/t-edu.2024.70220.1114
خلیلی فخرآبادی, فاطمه, احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1402). 'نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), pp. 39-50. doi: 10.30473/t-edu.2024.70220.1114
خلیلی فخرآبادی, فاطمه, احمدی ده قطب الدینی, محمد. نقش برازش تکلیف- فناوری و سازه‌‌های مدل پذیرش فناوری در پیش‌‌بینی کیفیت تدریس معلمان دوره‌ی متوسطه. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 3(2): 39-50. doi: 10.30473/t-edu.2024.70220.1114


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب