صالحی عمران, ابراهیم, عابدینی بلترک, میمنت, رمضان پور, فاطمه. (1402). تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), 1-14. doi: 10.30473/t-edu.2024.70418.1124
ابراهیم صالحی عمران; میمنت عابدینی بلترک; فاطمه رمضان پور. "تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 3, 1402, 1-14. doi: 10.30473/t-edu.2024.70418.1124
صالحی عمران, ابراهیم, عابدینی بلترک, میمنت, رمضان پور, فاطمه. (1402). 'تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), pp. 1-14. doi: 10.30473/t-edu.2024.70418.1124
صالحی عمران, ابراهیم, عابدینی بلترک, میمنت, رمضان پور, فاطمه. تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 3(3): 1-14. doi: 10.30473/t-edu.2024.70418.1124


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب