پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, پورکیانی, محمد. (1403). تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2024.70871.1853
رزگار پورمعروف; علی افروزه; محمد پورکیانی. "تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1403, -. doi: 10.30473/jsm.2024.70871.1853
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, پورکیانی, محمد. (1403). 'تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2024.70871.1853
پورمعروف, رزگار, افروزه, علی, پورکیانی, محمد. تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; (): -. doi: 10.30473/jsm.2024.70871.1853


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب