فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. (1403). کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(1), 25-36. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
علی کریمی فیروزجایی; سولماز ملت‌دوست. "کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 1, 1403, 25-36. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. (1403). 'کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(1), pp. 25-36. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 13(1): 25-36. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب