کریم عباس, حسین, زردشتیان, شیرین. (1403). اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2024.71308.1867
حسین کریم عباس; شیرین زردشتیان. "اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1403, -. doi: 10.30473/jsm.2024.71308.1867
کریم عباس, حسین, زردشتیان, شیرین. (1403). 'اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2024.71308.1867
کریم عباس, حسین, زردشتیان, شیرین. اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; (): -. doi: 10.30473/jsm.2024.71308.1867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب