قزل, عبدالجمیل, باقرپور, معصومه. (1403). اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(2), 47-56. doi: 10.30473/etl.2024.71082.4191
عبدالجمیل قزل; معصومه باقرپور. "اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 2, 1403, 47-56. doi: 10.30473/etl.2024.71082.4191
قزل, عبدالجمیل, باقرپور, معصومه. (1403). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(2), pp. 47-56. doi: 10.30473/etl.2024.71082.4191
قزل, عبدالجمیل, باقرپور, معصومه. اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(2): 47-56. doi: 10.30473/etl.2024.71082.4191


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب