باقریان فر, مصطفی, کوشکی, فتح اله. (1403). طراحی و اعتباریابی الگوهای مفهومی و روندی برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(3), -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72006.1169
مصطفی باقریان فر; فتح اله کوشکی. "طراحی و اعتباریابی الگوهای مفهومی و روندی برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 3, 1403, -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72006.1169
باقریان فر, مصطفی, کوشکی, فتح اله. (1403). 'طراحی و اعتباریابی الگوهای مفهومی و روندی برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(3), pp. -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72006.1169
باقریان فر, مصطفی, کوشکی, فتح اله. طراحی و اعتباریابی الگوهای مفهومی و روندی برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 4(3): -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72006.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب