نخعی, مریم, حق بین, فریده. (1403). میان شیوگی در تبلیغات: بررسی موردی رابطه زبان و تصویر در متون چندشیوه‌ی تبلیغات بازرگانی محصولات کلور و پاکشوما. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 19-32. doi: 10.30473/il.2024.71465.1650
مریم نخعی; فریده حق بین. "میان شیوگی در تبلیغات: بررسی موردی رابطه زبان و تصویر در متون چندشیوه‌ی تبلیغات بازرگانی محصولات کلور و پاکشوما". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1403, 19-32. doi: 10.30473/il.2024.71465.1650
نخعی, مریم, حق بین, فریده. (1403). 'میان شیوگی در تبلیغات: بررسی موردی رابطه زبان و تصویر در متون چندشیوه‌ی تبلیغات بازرگانی محصولات کلور و پاکشوما', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 19-32. doi: 10.30473/il.2024.71465.1650
نخعی, مریم, حق بین, فریده. میان شیوگی در تبلیغات: بررسی موردی رابطه زبان و تصویر در متون چندشیوه‌ی تبلیغات بازرگانی محصولات کلور و پاکشوما. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 7(3): 19-32. doi: 10.30473/il.2024.71465.1650


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب