علیزاده فرد, سوسن, درخشانی, شیوا. (1403). اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), 9-18. doi: 10.30473/etl.2025.70627.4164
سوسن علیزاده فرد; شیوا درخشانی. "اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 3, 1403, 9-18. doi: 10.30473/etl.2025.70627.4164
علیزاده فرد, سوسن, درخشانی, شیوا. (1403). 'اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), pp. 9-18. doi: 10.30473/etl.2025.70627.4164
علیزاده فرد, سوسن, درخشانی, شیوا. اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(3): 9-18. doi: 10.30473/etl.2025.70627.4164


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب