اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, باشکوه, اکبر. (1403). رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), 83-98. doi: 10.30473/etl.2025.71899.4240
محمد باقر اکبرپور زنگلانی; اکبر باشکوه. "رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 3, 1403, 83-98. doi: 10.30473/etl.2025.71899.4240
اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, باشکوه, اکبر. (1403). 'رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(3), pp. 83-98. doi: 10.30473/etl.2025.71899.4240
اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, باشکوه, اکبر. رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 12(3): 83-98. doi: 10.30473/etl.2025.71899.4240


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب