allahkarami, azad, dortaj, fariba. (1403). The Effectiveness of Flipped Classrooms in Improving Online Learning Self-Efficacy and Academic Engagement. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), 115-129. doi: 10.30473/idej.2025.72955.1222
azad allahkarami; fariba dortaj. "The Effectiveness of Flipped Classrooms in Improving Online Learning Self-Efficacy and Academic Engagement". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 2, 1403, 115-129. doi: 10.30473/idej.2025.72955.1222
allahkarami, azad, dortaj, fariba. (1403). 'The Effectiveness of Flipped Classrooms in Improving Online Learning Self-Efficacy and Academic Engagement', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), pp. 115-129. doi: 10.30473/idej.2025.72955.1222
allahkarami, azad, dortaj, fariba. The Effectiveness of Flipped Classrooms in Improving Online Learning Self-Efficacy and Academic Engagement. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 6(2): 115-129. doi: 10.30473/idej.2025.72955.1222


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب