امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1404). کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(4), -. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
علیرضا امیرعلائی; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 4, 1404, -. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1404). 'کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(4), pp. -. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 13(4): -. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب