زارعی, محسن, خلیفه, سید نعمت, عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. (1403). تحلیل نقش میانجی کارآفرینانی و ارزش ادراک‌شده در تبیین رابطه بین بازاریابی نفوذی و وابستگی عاطفی به برند در حوزه ورزش. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(1), 117-134. doi: 10.30473/fmss.2024.11818
محسن زارعی; سید نعمت خلیفه; حسین عبدالملکی; عباس خدایاری. "تحلیل نقش میانجی کارآفرینانی و ارزش ادراک‌شده در تبیین رابطه بین بازاریابی نفوذی و وابستگی عاطفی به برند در حوزه ورزش". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 1, 1403, 117-134. doi: 10.30473/fmss.2024.11818
زارعی, محسن, خلیفه, سید نعمت, عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. (1403). 'تحلیل نقش میانجی کارآفرینانی و ارزش ادراک‌شده در تبیین رابطه بین بازاریابی نفوذی و وابستگی عاطفی به برند در حوزه ورزش', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(1), pp. 117-134. doi: 10.30473/fmss.2024.11818
زارعی, محسن, خلیفه, سید نعمت, عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. تحلیل نقش میانجی کارآفرینانی و ارزش ادراک‌شده در تبیین رابطه بین بازاریابی نفوذی و وابستگی عاطفی به برند در حوزه ورزش. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 11(1): 117-134. doi: 10.30473/fmss.2024.11818


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب