معرفت, داریوش. (1404). مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2025.73731.1950
داریوش معرفت. "مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1404, -. doi: 10.30473/jsm.2025.73731.1950
معرفت, داریوش. (1404). 'مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2025.73731.1950
معرفت, داریوش. مدل‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر شکل‌گیری تصویر مطلوب از باشگاه‌های والیبال با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; (): -. doi: 10.30473/jsm.2025.73731.1950


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب