محرم زاده, مهرداد, اکبری, روناک. (1392). ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(4), 71-78.
مهرداد محرم زاده; روناک اکبری. "ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 4, 1392, 71-78.
محرم زاده, مهرداد, اکبری, روناک. (1392). 'ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(4), pp. 71-78.
محرم زاده, مهرداد, اکبری, روناک. ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1392; 1(4): 71-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب