عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. (1396). مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(8), 103-118.
امیر عزیزی; فضل اله میر دریکوند; محمد علی سپهوندی. "مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 8, 1396, 103-118.
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. (1396). 'مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(8), pp. 103-118.
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 3(8): 103-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب