مقدس, مصطفی, کلاته سیفری, معصومه. (1396). تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(1), 63-72.
مصطفی مقدس; معصومه کلاته سیفری. "تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 1, 1396, 63-72.
مقدس, مصطفی, کلاته سیفری, معصومه. (1396). 'تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(1), pp. 63-72.
مقدس, مصطفی, کلاته سیفری, معصومه. تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 5(1): 63-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب