خندان, نیلوفر, اتقیا, ناهید, مختاری دینانی, مریم. (1397). ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 83-91.
نیلوفر خندان; ناهید اتقیا; مریم مختاری دینانی. "ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1397, 83-91.
خندان, نیلوفر, اتقیا, ناهید, مختاری دینانی, مریم. (1397). 'ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 83-91.
خندان, نیلوفر, اتقیا, ناهید, مختاری دینانی, مریم. ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(4): 83-91.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب