قلی پور, نگار, خبیری, محمد, عیدی, حسین. (1399). اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 43-54. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
نگار قلی پور; محمد خبیری; حسین عیدی. "اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1399, 43-54. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
قلی پور, نگار, خبیری, محمد, عیدی, حسین. (1399). 'اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 43-54. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
قلی پور, نگار, خبیری, محمد, عیدی, حسین. اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(3): 43-54. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب