کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. (1398). الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
مسعود کیانی; حمید رحیمی. "الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1398, 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. (1398). 'الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(4): 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب