پورحسین, زهرا, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پاشایی, سجاد. (1399). تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 81-90. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
زهرا پورحسین; فاطمه عبدوی; وجیهه جوانی; سجاد پاشایی. "تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1399, 81-90. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
پورحسین, زهرا, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پاشایی, سجاد. (1399). 'تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 81-90. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
پورحسین, زهرا, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پاشایی, سجاد. تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(3): 81-90. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب