رحیم نیا, فریبرز, قادری, فرشاد, اسلامی, قاسم. (1398). بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
فریبرز رحیم نیا; فرشاد قادری; قاسم اسلامی. "بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1398, 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, قادری, فرشاد, اسلامی, قاسم. (1398). 'بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298
رحیم نیا, فریبرز, قادری, فرشاد, اسلامی, قاسم. بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(1): 51-64. doi: 10.30473/jsm.2019.43480.1298


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب