نریمانی, محمد, اصغری شربیانی, عباس. (1398). تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), 30-40. doi: 10.30473/sc.2019.45020.2333
محمد نریمانی; عباس اصغری شربیانی. "تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 2, 1398, 30-40. doi: 10.30473/sc.2019.45020.2333
نریمانی, محمد, اصغری شربیانی, عباس. (1398). 'تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), pp. 30-40. doi: 10.30473/sc.2019.45020.2333
نریمانی, محمد, اصغری شربیانی, عباس. تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 8(2): 30-40. doi: 10.30473/sc.2019.45020.2333


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب