محمدی, سردار, زارعی, ارش. (1399). اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 99-112. doi: 10.30473/jsm.2020.49661.1362
سردار محمدی; ارش زارعی. "اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1399, 99-112. doi: 10.30473/jsm.2020.49661.1362
محمدی, سردار, زارعی, ارش. (1399). 'اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 99-112. doi: 10.30473/jsm.2020.49661.1362
محمدی, سردار, زارعی, ارش. اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(4): 99-112. doi: 10.30473/jsm.2020.49661.1362


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب