باقری, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1399). تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), 49-60. doi: 10.30473/jsm.2020.50047.1365
مهدی باقری; علیرضا الهی; حسین اکبری یزدی. "تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 2, 1399, 49-60. doi: 10.30473/jsm.2020.50047.1365
باقری, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1399). 'تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), pp. 49-60. doi: 10.30473/jsm.2020.50047.1365
باقری, مهدی, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(2): 49-60. doi: 10.30473/jsm.2020.50047.1365


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب