تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,131 |
تعداد مقالات | 9,682 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,639,014 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,308,458 |
Weaving Reflexivity and Revealing of the Self in Online Foreign Language Practice | ||
Quarterly of Iranian Distance Education Journal | ||
مقاله 7، دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 6، شهریور 2020، صفحه 83-98 اصل مقاله (1.24 M) | ||
نوع مقاله: scientific-research | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/idej.2019.6871 | ||
نویسنده | ||
Josephine Remon* | ||
Lecturer, Department of Studies of the English-speaking World, ICAR Université Lyon 2, France | ||
چکیده | ||
Abstract In the context of collaborative online foreign language practice, we look at how metacognition and revealing of the self-combine when the full potential of the digital tools are put to use. We present a qualitative study of a corpus of written contributions by English as a foreign language distance French learners and look into a model for teaching and learning in which emotions are integrated. We study how expression of emotion and commenting on learning are combined in the learners’ discourse. Throughout our study, various appropriation regimes appeared, such as redundancy, in which the student publishes the same message on the forum and on the learning diary, or progressive appropriation, in which the student goes from a descriptive post about vocabulary to a post including the use of the first person pronoun “I”, to a socio-affective post using exclamation marks and reference to the family. There were cases where references to cognitive processes, inclusion of the peers, revealing of the self and use of technology form an intricate cognitive-socio-affective weaving. We relate this weaving to maximum engagement of the learner at the heart of a community of trust, and make an attempt at modeling this engagement. | ||
کلیدواژهها | ||
Engagement؛ Online language practice؛ English as a foreign language؛ Revealing of the self | ||
عنوان مقاله [English] | ||
انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی | ||
نویسندگان [English] | ||
جاسپین رومن | ||
مدرس، گروه مطالعات جهان انگلیسی زبان، دانشگاه ICAR Lyon 2، فرانسه | ||
چکیده [English] | ||
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم که در آن احساسات ادغام شدهاند. ما مطالعه می کنیم که چگونه بیان احساسات و اظهار نظر در مورد یادگیری در گفتمان یادگیرندگان ترکیب می شود. در طول مطالعه ما، رژیمهای تخصیصی مختلفی ظاهر شد، مانند افزونگی، که در آن دانشآموز همان پیام را در انجمن و در یادداشت روزانه منتشر میکند، یا تخصیص تدریجی، که در آن دانشآموز از یک پست توصیفی در مورد واژگان به یک پست شامل استفاده از ضمیر اول شخص "من" برای یک پست عاطفی اجتماعی با استفاده از علامت تعجب و اشاره به خانواده. مواردی وجود داشت که ارجاع به فرآیندهای شناختی، شمول همسالان، آشکارسازی خود و استفاده از فناوری یک بافت پیچیده شناختی-اجتماعی-عاطفی را تشکیل میداد. ما این بافندگی را به مشارکت حداکثری یادگیرنده در قلب یک جامعه اعتماد مرتبط میکنیم و تلاش میکنیم تا این تعامل را الگوبرداری کنیم. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
تمرین زبان آنلاین, انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی | ||
مراجع | ||
[1] Rémon, J., Privas-Bréauté, V. (2018). Introduction – Confiance, reliance et apprentissage | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 314 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 254 |