حضوری, نعیمه, شهبازی, کیومرث. (1398). ورود به بازار کالای با کیفیت پایین توسط تولیدکننده برند با کیفیت بالا(رویکرد تئوری بازی‌ها). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(8), 67-78. doi: 10.30473/indeco.2020.6994
نعیمه حضوری; کیومرث شهبازی. "ورود به بازار کالای با کیفیت پایین توسط تولیدکننده برند با کیفیت بالا(رویکرد تئوری بازی‌ها)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 8, 1398, 67-78. doi: 10.30473/indeco.2020.6994
حضوری, نعیمه, شهبازی, کیومرث. (1398). 'ورود به بازار کالای با کیفیت پایین توسط تولیدکننده برند با کیفیت بالا(رویکرد تئوری بازی‌ها)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(8), pp. 67-78. doi: 10.30473/indeco.2020.6994
حضوری, نعیمه, شهبازی, کیومرث. ورود به بازار کالای با کیفیت پایین توسط تولیدکننده برند با کیفیت بالا(رویکرد تئوری بازی‌ها). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 3(8): 67-78. doi: 10.30473/indeco.2020.6994


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب