داوری, مهدی, مرسل, باقر, فهیمی نژاد, علی, طیبی ثانی, سید مصطفی. (1399). تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), 87-96. doi: 10.30473/arsm.2020.7100
مهدی داوری; باقر مرسل; علی فهیمی نژاد; سید مصطفی طیبی ثانی. "تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 2, 1399, 87-96. doi: 10.30473/arsm.2020.7100
داوری, مهدی, مرسل, باقر, فهیمی نژاد, علی, طیبی ثانی, سید مصطفی. (1399). 'تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), pp. 87-96. doi: 10.30473/arsm.2020.7100
داوری, مهدی, مرسل, باقر, فهیمی نژاد, علی, طیبی ثانی, سید مصطفی. تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 9(2): 87-96. doi: 10.30473/arsm.2020.7100


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب