سیف‌الهی, عباس, سجادی, سید نصرالله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1400). اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), 91-104. doi: 10.30473/jsm.2020.53236.1422
عباس سیف‌الهی; سید نصرالله سجادی; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 4, 1400, 91-104. doi: 10.30473/jsm.2020.53236.1422
سیف‌الهی, عباس, سجادی, سید نصرالله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1400). 'اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), pp. 91-104. doi: 10.30473/jsm.2020.53236.1422
سیف‌الهی, عباس, سجادی, سید نصرالله, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 8(4): 91-104. doi: 10.30473/jsm.2020.53236.1422


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب