آهون, لیلا, میرزایی, پروین. (1399). اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(18), 27-40. doi: 10.30473/sc.2020.53937.2569
لیلا آهون; پروین میرزایی. "اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 18, 1399, 27-40. doi: 10.30473/sc.2020.53937.2569
آهون, لیلا, میرزایی, پروین. (1399). 'اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(18), pp. 27-40. doi: 10.30473/sc.2020.53937.2569
آهون, لیلا, میرزایی, پروین. اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 9(18): 27-40. doi: 10.30473/sc.2020.53937.2569


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب