شهیکی تاش, محمد نبی, ایزدپناه, طلیعه. (1399). ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(13), 89-100. doi: 10.30473/indeco.2020.7410
محمد نبی شهیکی تاش; طلیعه ایزدپناه. "ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 13, 1399, 89-100. doi: 10.30473/indeco.2020.7410
شهیکی تاش, محمد نبی, ایزدپناه, طلیعه. (1399). 'ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(13), pp. 89-100. doi: 10.30473/indeco.2020.7410
شهیکی تاش, محمد نبی, ایزدپناه, طلیعه. ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 4(13): 89-100. doi: 10.30473/indeco.2020.7410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب