صادقی‌تبار, پروین, شریعتمداری, مهدی. (1399). شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی با رویکرد توسعه پایدار. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), 63-82. doi: 10.30473/ee.2021.7537
پروین صادقی‌تبار; مهدی شریعتمداری. "شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی با رویکرد توسعه پایدار". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 2, 1399, 63-82. doi: 10.30473/ee.2021.7537
صادقی‌تبار, پروین, شریعتمداری, مهدی. (1399). 'شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی با رویکرد توسعه پایدار', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), pp. 63-82. doi: 10.30473/ee.2021.7537
صادقی‌تبار, پروین, شریعتمداری, مهدی. شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی با رویکرد توسعه پایدار. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 9(2): 63-82. doi: 10.30473/ee.2021.7537


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب